Τρίτη 17 Απριλίου 2007

otenet+thunderbird=?


εισαγωγή
βασικότατη παράλειψη. για κάποιο λόγο που μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή, στο customer support center της otenet, και συγκεκριμένα στη σελίδα που αφορά σε "ρυθμίσεις mail-news", μπορούμε να βρούμε αναλυτικές οδηγίες για διάφορες εφαρμογές αλληλογραφίας (μέχρι και για nokia 9210 communicator) - πουθενά όμως στην μακρά λίστα των προγραμμάτων που υποστηρίζονται, δεν αναφέρεται κάτι για το αρκετά δημοφιλές, λέω γω, thunderbird. προς επιβεβαίωση, το ίδιο θα ακούσετε αν καλέσετε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών (801-11-35555): "δεν υποστηρίζουμε το thunderbird".


τα δεδομένα
έχετε κάποιον πανεπιστημιακό λογαριασμό e-mail (πχ. kotsos@uom.gr), και στο σπιτικό σας διαθέτετε σύνδεση adsl conn-x (μπορεις να με πεις και otenet). θέλετε να χρησιμοποιήσετε τον thunderbird
για να λαμβανοστέλνετε την πανεπιστημιακή αλληλογραφία σας.


η προεργασία
στις ρυθμίσεις του thunderbird για τους διακομιστές (servers) ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Tools->Account Settings), εκεί που καθορίζετε τα των εισερχομένων μηνύματων (server settings) εισάγετε τον διακομιστή που σας δίνει το πανεπιστήμιο (πχ. eos.uom.gr).


για τα εξερχόμενα μηνύματα (outgoing server-smtp) θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το διακομιστή του internet provider σας - στην περίπτωσή μας αυτόν της otenet, δηλαδη mailgate.otenet.gr.


κάπου εδώ, και αφού εισάγετε user name και όποιες άλλες ρυθμίσεις επιθυμείτε, κανονικά θα πρέπει να είστε έτοιμοι. είναι όμως έτσι;


το (χαζο)πρόβλημα
η λήψη της αλληλογραφίας γίνεται κανονικά. που σημαίνει ότι το κομμάτι των incoming ρυθμίσεων δεν έχει πρόβλημα. το κόλλημα συμβαίνει στην αποστολή μηνυμάτων. για την ακρίβεια, εγώ τουλάχιστον ελάμβανα ένα dialog box, όπου μου ζητούνταν να εισάγω το password μου.


το πληκτρολογούσα, πατούσα οκ, και ...αυτό εμφανιζόταν πάλι. και πάλι. και... το πιάσατε το pattern. μέχρι που μπλόκαρε το σύστημα και μου 'βγαζε μήνυμα ότι αδυνατεί να ανταπεξέλθει.


η (απλούστατη) λύση
έχοντας απομονώσει το πρόβλημα στις ρυθμίσεις των outgoing μηνυμάτων, η λύση είναι ιδιαίτερα απλή. πάμε πάλι Tools->Account Settings->Outgoing Server (SMTP), οπου και πατάμε το Edit. στο dialog box με τίτλο SMTP Server που βγαίνει, υπάρχει τσεκαρισμένη η επιλογή Use name and password, στην ενότητα Security and Authentication. ξε-τσεκάρετέ την. (το box θα δείχνει κάπως έτσι).


αυτό ήταν. τα μηνύματά σας πλέον θα φεύγουν κανονικά. case solved.


1 σχόλιο:

ColourLab είπε...

Να είσαι καλά!!!!!
Απαράδεκτο να μην γνωρίζουν το thunderbird!!!!Πήρα τηλέφωνο και μου είπε η κοπέλα ότι φυσικά και μπορεί να με βοηθήσει με το πρόβλημα που έχω όταν όμως της είπα ότι έχω thunderbird, μου είπε απλά ότι υποστηρίζουμε μόνο outlook. Στα πάντα πίσω είμαστε!!!!! Ευχαριστώ και πάλι!!!!