Τρίτη 17 Απριλίου 2007

desktop tower defense


διαδικτυακόν παίγνιον στρατηγικής φύσεως (πιθανώς) υψηλού βαθμού εθιστικότητος, βασισμένο στο ακόλουθο απλούστατο concept: "βάλε τα πυργάκια στις σωστές θέσεις, κάνε τις κατάλληλες αναβαθμίσεις και ανάκοψε τις ορδές του οχτρού".



κυρίες και κύριοι, σας παρουσιάζω το desktop tower defense.


μέχρι στιγμής, και χωρίς να αναπτύξω ιδιαίτερες στρατηγικές, δηλώνω με άφθονη ντροπή ότι το high score μου στο easy mode είναι 1529 (level: 38). should do better.


update (19.04.07):ανακάλυψα την ισχύ των μέχρι τώρα παραγκωνισμένων pellet towers. new high score is 1690@level 41.


update on the previous friggin' update (19.04.07): nowadays, almost every time i almost do it...διάλε...but at the end, i never do...new high score is 2606 (level:50). updated screenshot (not) to follow.

Desktop Tower Defense


final update - for now (24.04.07): έχοντας πρώτα δοκιμάσει τον πλήρη λαβύρινθο (προβληματικό, αφού έφτανα σε σημείο να πρέπει να αντιμετωπίσω ταυτόχρονα ως και 3 ορδές οχτρών) και το juggling (εναλλάξ φράξιμο των μοναδικών 2 εξόδων - φαινομενικά έξυπνη ιδέα, τελικά αγχωτικό και αναποτελεσματικό, αφού σε προχωρημένα επίπεδα, διαφορετικές ορδες κατευθυνόταν σε διαφορετικά μονοπάτια, οπότε ποιο στο διάλο να φράξεις από τα δύο;), αλλά και μετά από διαφωτιστικές συζητήσεις με φίλους, έφτασα στη λύση. ο τελικός λαβύρινθος ακολουθεί, με τα κόκκινα Χ να αντιστοιχούν σε fully upgraded squirt towers, ενώ οι γειτονικοί σε αυτους πύργοι, επίσης squirt, ήταν όλοι ένα βήμα πριν το full.


Desktop Tower Defense-II

η μοναδική ζωή που έχασα, κι αυτή στο παρα-παρα-γκοντ-ντάμ-ιτ-τσάφ, ήταν ο flying boss του level 49. απεναντίας, τα άπειρα immune ζοντόβολα του level 50 αποδείχθηκαν εύκολη λεία, αφού εξαφανίσθηκαν πριν καν καταφέρουν να φτάσουν στην τελευταία γραμμή άμυνας.

final high score: 4175.


source: techcrunch


4 σχόλια:

rotweiler είπε...

2056 : Level46 (για την ώρα...)

mans είπε...

έτσι! γιατι κάποιος άλλος - ας τον αποκαλέσουμε dalai - φάνηκε αδύναμος να ανταπεξέλθει στην πρόκληση, και έσπευσε να τα ρίξει στο παίγνιον :-ppp

πάμε τώρα στα σοβαρά:
πες μου ότι έφτιαξες κανα περίεργο, μη γραμμικό maze που θα στέλνει τα μπιρμπιλα γύρω γύρω και θα δίνει στα κανονάκια περισσότερη ώρα για αλύπητο χτύπημα;
το σκέφτηκα αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου σήμερα για να το δοκιμάσω...

rotweiler είπε...

μπα εντελώς γραμμικό maze με άπειρη ώρα για χτυπήματα... και πολλά updates.

mans είπε...

χμ, πήγα να δοκιμάσω κάτι που θα πήγαινε για λιγότερο γραμμικό προς στριφογυριστό, αλλά δε μου βγήκε. για την ακρίβεια κατι γινόταν, μέχρι που έχασα εντελώς 2 εφόδους (βατερλώ μιλάμε!) και μαζι έχασα και όσες ζωές (8-9) μου είχαν απομείνει. αυτά περίπου στο επίπεδο 35...