Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

ερώτηση #2


ένα ερώτημα που μου δημιουργήθηκε εντελώς πρόσφατα.

πώς καλούμε το 134 (του οτε) από ιδιόκτητο δίκτυο (εκτός οτε);

και αφού ταλαιπώρησα λίγο τα νεύρα μου όταν διαπίστωσα ότι για να κάνω κάτι τόσο απλο θα πρέπει να ψαχθώ, ευτυχώς το ADSLgr.com μου έδωσε τη λύση:

αν μιλάμε για το ιδιόκτητο της hol, λοιπόν, - και ενδεχομένως, αλλά όχι σίγουρα, και για τα υπόλοιπα ιδιόκτητα δίκτυα -, καλούμε το 13888 και εν συνεχεία πατάμε το 1.

τώρα μένει να βρω τι παίζει με τους αριθμούς 801... γιατί σα να μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι και μ' αυτούς κάτι περίεργο συμβαίνει. αν πάλι δεν είναι εντύπωσή μου, και απλά δεν μπορώ να πιάσω με την πρώτη, τότε... αλλά ας συγκρατηθώ. για την ώρα τουλάχιστον.


1 σχόλιο:

rotweiler είπε...

εμένα παλι μου δημιουργήθηκε παρόμοια απορία όταν δοκίμασα να πάρω το 5ψήφιο των ΚΤΕΛ (14505) από vivodi. που πάει στο διά'λο το γράφει ότι δουλεύει μόνο από σταθερό οτέ. έλα όμως που λέει και άπο όλα τα κινητά. στα οποία μάλλον δεν ανήκουν τα δικά μου κινητά γιατί από όπου κι αν δοκίμασα, μου έβγαζε ότι ο αριθμός που κάλουσα δεν υπάρχει...

(και το γεγονός ότι καθαίρεσαν όλα τα δρομολόγια για οπουδήποτε από τα site τους, αποδεικνύει ότι το μέλλον είναι στα νούμερα που αρχίζουν από 1 - τα οποία δεν μπορείς να καλέσεις από πουθενά και κοστίζουνε όσο ένα κληρονομικό χάρισμα-, και όχι σε αυτούς τους ιντερνετοσωλήνες που νομίζαμε τόσα χρόνια)